woensdag 4 november 2015

Kunstlijn Haarlem

Michiel Hogenboom

Michiel Hogenboom

Bas Neering
Ap Esenbrink 
Gijsbert Lameijer

Henny Stevers

De meest interessante lokatie bij de Kunstlijn was voor mij absoluut de Vilniusstraat. Allereerst natuurlijk Michiel Hogenboom met zijn gigantische zwart-wit aquarelnaakten op doek. Een opnieuw opgepakte invalshoek voor hem, verrassend voor mij. Dan Ap Esenbrink met zijn ingenieus gebouwde beesten. Op de foto de gekleurde van plastics, maar eigenlijk waren de zilverkleurige beesten van metaal nog veel mooier. Verder Gijsbert Lameijer, Bas Neering en Henny Stevers.

Dan natuurlijk mij all-time-favorite Alice Brasser, vergeten in het krantje van de Kunstlijn, maar ze was er wel!! Met prachtige nieuwe houtskooltekeningen. 
Alice Brasser

Alice Brasser


Herman van den Heuvel, ook iemand die ik altijd graag wil zien, zat dit jaar op een andere lokatie in de Rode School, waar we o.a. ook Willem Hamers en Marja Ploeger aantroffen.

Herman van den Heuvel

Marjan Ploeger
Willem Hamers
Verder Belcanto bezocht, het Seinwezen, Olympia en natuurlijk Studio37, waar ik zelf een klein werkje had hangen.


Belcanto, Daisy Scheepbouwer

Belcanto, Marion Boon

Belcanto, Jacqueline Emmens

Belcanto, mijn kalligrafielerares Evelien Gargasch

Studio37, Marja van Hout

Studio37, mijn twee kleine werkjes

Geen opmerkingen: