zondag 14 april 2013

Galerie Nouvelles Images


Thinking the garden: Fluor

Thinking the garden: Black Iris

Blumenzucht


Na alle museumbezoek gisteren ook nog naar Galerie Nouvelles Images in Den Haag geweest om het nieuwe werk van Seet van Hout te zien. Eigenlijk geen puf meer, maar ik ben blij dat ik gegaan ben, want het was erg de moeite waard. Ik sta er elke keer weer versteld van hoe Seet zich weet te vernieuwen. Na jaren met alleen rode borduursels in haar werk nu ook zilveren, gouden en fluo geborduurde lijnen en weer iets andere motieven (de parelkettingen, zoals ik ze maar even noem). Ik raak er elke keer van onder de indruk. Eerst werd ik het meest aangetrokken door de felgekleurde werken, maar op het laatst viel ik toch ook voor het iets oudere Blumenzucht.
nouvellesimages.nl

Geen opmerkingen: